Кафедра фізичної терапії, ерготерапії організувала гостьову онлайн-лекцію

09.04.2025р. у рамках реалізації програми міжвузівської співпраці кафедра фізичної терапії, ерготерапії організувала гостьову онлайн-лекцію за участю докторки педагогічних наук, професорки Лариси ДАНИЛЬЧУК з Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Лекція була присвячена розгляду ключових аспектів методології наукових досліджень у педагогічній науці, зокрема аналізу сучасних підходів до вибору методів дослідження, розвитку методологічних інструментів та визначенню основних принципів наукового пошуку.

У своїй лекції професорка Лариса Олексіївна детально висвітлила питання, пов’язані з обґрунтуванням вибору методологічних підходів у контексті педагогічних досліджень, а також зосередила увагу на важливості методологічної чіткості при розробці наукових гіпотез та їх підтвердженні. Окремо були розглянуті питання етики наукового дослідження та взаємодії теоретичних і емпіричних складових у науковому процесі.

Вітальне слово до учасників лекції виголосив завідувач кафедри фізичної терапії, ерготерапії, кандидат медичних наук, доцент Зіновій ЯЩИШИН, який підкреслив важливість розвитку методологічних компетенцій серед майбутніх науковців та освітян.

Модерацію заходу здійснювала докторка філософії, асистент кафедри терапії, реабілітації і морфології Христина ПЕТРУНІВ, яка забезпечила організацію продуктивного обговорення та високий рівень взаємодії між доповідачем та учасниками.

Серед учасників лекції були професорсько-викладацький склад, здобувачі вищої освіти ОР магістр та PhD педагогічногого  факультету,  факультету фізичного виховання і спорту Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника та Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Цей захід сприяв поглибленню наукової співпраці між університетами та активному обміну знаннями і досвідом між здобувачами освіти та викладачами. Така взаємодія є важливою складовою для розвитку наукових досліджень та формування висококваліфікованих фахівців, здатних до інноваційної діяльності в освітній сфері.